2009. december 17., csütörtök

Újabb festékek

Nemrégiben újabb körutakat tettem festék ügyben, ugyanis Leeho ügyben azért vannak hiányok. Nagyon kellene a testszín, ebben a márkában is csak korall narancs van, az meg ugye elég sötét. Aztán kellene még szürke is, de ez sem létezik Leeho-ban.

Így aztán egy másik helyre mentem, ahol Amos festékek vannak. Elég jó áron. A kicsi 22 ml-es (220 Ft) verzió azért nagyon praktikus, mert nagyon jó vele dolgozni, nagyon jó vékonyan adagolja a festéket. És, ha kifogy belőle a festék, a nagy üvegből is utána lehet tölteni.
Ebből vettem korall narancsot.

Mivel kifogyott a napsárgám, abból is vettem, de nagy üveggel, a 60 ml-es üveg 500 Ft volt.

Amos kontúrok közül most kipróbáltam a réz színűt, gyönyörű színe van és szinte mindenhez lehet használni. Szintén 500 Ft.

A szürke sajnos ezúttal is lemaradt, de azért nem adom fel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése