2009. november 11., szerda

Festék

Juhééééééééé
Az eső ellenére ma mégis eljutottunk a hobbiboltba.
Jót vettem, jó áron.
80 ml-es festéket vettem 560,- Ft-ért...
Márkája Leeho.

Az eladó dicsérte, remélem jó lesz. :)

Kontúrból sajnos csak ezüst és arany volt, így egy arany jött ma velem. Ezen kívül vettem fehéret, sárgát, pirosat, zöldet, kéket és barnát.

A boltban éppen áramszünet volt, szinte semmit nem láttunk, így nem variáltam, válogattam tovább, de vissza fogok még menni.

Lesz szükségem narancssárgára, rózsaszínre, szürkére, lilára, testszínűre, na meg a fekete kontúrra, ami most éppen elfogyott.

Meg, mivel tervben van, hogy ha majd később már gyakorlottabb leszek, nekiállok a virágkészítésnek is, szeretnék még gyöngyfűző drótot is venni. Van nekik, csak hát a sötétben azt aztán végképp nem tudtuk volna kiválasztani.

Örülök, hogy oda mentünk, tetszik a bolt, sok minden van, kedves volt a hölgy és kaptam nagyjából mindent, amit szerettem volna. Nem egy utolsó szempont, hogy olcsó is volt.
A neten nézegettem már napok óta, 5-600 Ft-ért legfeljebb 60 ml-es festéket kaphattam volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése