2009. november 10., kedd

Tölgyfalevél


Nem bírtam ma magammal, gyorsan összedobtam egy falevelet. Nincs pedig még kontúrfestékem sem, csak ezek a csillámos, glitteres, kis üveges festékeim vannak. Mert egyfolytában esik az eső, és nem tudok Bibimmel elindulni a hobbiboltba... Na de majd holnap...

Szóval ennek ellenére ma mégis ki akartam próbálni, hogy mégis milyen lehet ezzel a festékkel dolgozni. Na meg, hogy a félelmemet legyőzzem, ugye... :D
Hát elmondhatom, tényleg nem egy bonyolult dolog. Még az ilyen bénák is bátran belekezdhetnek az üvegmatricázásba, mint amilyen én vagyok!!! :)

Most még szárad a "mű", remélem holnap le tudom majd szedni a fóliáról.
Tényleg csak próba volt... Nem gondolom, hogy annyira szép lett, de lesz ez még jobb is.
Arra jó volt ez a mai próbálkozás, hogy most már látom, mire kell nagyon figyelni kitöltésnél. A kontúr felvitele egyszerű volt, a kitöltésnél voltak hibáim, nem mindenhol ért össze a festék, így utólag javítani kellett 1-2 helyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése